LIDL VREĆICE ZA VOĆE I POVRĆE – PRIRODA JE REKLA „DA“

Znamo da volite da birate i da se uvek trudite da izaberete ono što je najbolje za vas, vašu porodicu, prijatelje, a sve više ljudi obraća pažnju i na ono što je dobro za prirodu. Kompanija Lidl Srbija je zato prvi trgovinski lanac koji je uveo višekratne vrećice u delu sa voćem i povrćem, kao alternativu već postojećim jednokratnim. Od početka godine u svim Lidlovim prodavnicama u Beogradu iz upotrebe su povučene plastične kese, dok su u ostalim gradovima uvedene veće kese od 50 mikrona, koje su izdržljive i pogodne za višekratnu upotrebu.

Uvođenjem višekratnih vrećica za voće i povrće, kompanija Lidl Srbija otišla je korak dalje i korisnicima pružila dodatnu „zelenu opciju“.
Njihova prednost u odnosu na plastične kese pre svega se ogleda u činjenici da su napravljene od stopostotnog poliestera, zbog čega predstavljaju ekološko rešenje i imaju duži rok trajanja.
Znate li da ako je jednom nedeljno koristite, u proseku niste upotrebili 52 plastične kese, čime ste smanjili zagađenje prirode za 104 grama plastike godišnje?

„Zeleno“ + praktično = dovoljno

U pakovanju se nalaze dve vrećice, kako biste pri kupovini u jednu mogli da stavite voće, a u drugu povrće. Biće vam praktične za upotrebu i zbog svog kapaciteta, jer u njih staje do 5 kilograma namirnica. Ono što potrošači posebno cene je to što se prilikom merenja na kasi, automatski oduzima težina vrećice, takozvana „tara“, pa se zaista naplaćuje smo proizvod koji kupujete.

Kako ih održavate? Potrebno je da ih s vremena na vreme operete u mašini na 30 stepeni, osušite i spremne su za novu avanturu sa vama po Lidlovoj pijaci.

„Svako ima svoju ulogu u procesu promene sveta u kome živimo na bolje. Uvođenjem višekratne vrećice za voće i povrće, Lidl Srbija odgovara želji mnogih potrošača da izbegavaju plastiku za jednokratnu upotrebu prilikom kupovine, dok i sami – kao kompanija, brinemo da naši procesi budu što više ekološki“, poručuje Nikola Balaban, izvršni direktor direkcije Nabavka kompanije Lidl Srbija.

Verujemo u vaše izbore i verujemo da spadate u one potrošače koji žele zajedno sa kompanijom Lidl da doprinesu očuvanju okruženja u kom živimo.

E2 portal