Svi Garnier proizvodi širom sveta dobili su zvaničnu potvrdu programa Leaping Bunny u okviru Cruelty Free International, vodeće organizacije koja radi na zaustavljanju testiranja na životinjama u celom svetu.
Garnier je jedan od najvećih globalno prisutnih brendova koji su dobili potvrdu organizacije Cruelty Free International u okviru programa „Leaping Bunny“. To je ogroman korak i za brend Garnier i za kozmetičku industriju u celini.
Mišel Tju (Michelle Thew), izvršna direktorka organizacije Cruelty Free International „Garnier je globalni brend koji je blizak svima nama. Naša saradnja i pomoć tog brenda sa ciljem da se zaustavi globalno testiranje na životinjama u oblasti kozmetike i naša potvrda brendu u okviru programa Leaping Bunny organizacije Cruelty Free International predstavlja značajan korak napred. Višemesečnim pristupom Garnier je pažljivo preispitao svakog dobavljača i njegov izvor sirovina i mi smo potpuni sigurni u rezultate.”
Leaping Bunny program zahteva od brendova da izvrše forenzičko ispitivanje svog celokupnog lanca snabdevanja, uključujući sve sirovine i pojedinačne sastojke, kako bi se potvrdila usklađenost sa njihovim strogim standardima. Potvrda se odnosi na sve gotove proizvode određenog brenda – pojedinačni proizvodi ili artikli ne mogu dobiti potvrdu kao izolovani slučajevi.
U slučaju Garniera, bilo je potrebno obezbediti deklaracije od preko 500 dobavljača koji dostavljaju više od 3.000 različitih sastojaka iz svih krajeva sveta. Garnier i Cruelty Free International su mesecima radili na prikupljanju tih dokaza, kako bi bili sigurni da svaki proizvod u okviru Garnierovog globalnog portfolija može da zvanično istakne internacionalno prepoznati „Leaping Bunny“ logo organizacije Cruelty Free International.
–Zahvaljujući tom zahtevnom procesu, potrošači mogu da kupuju Garnier proizvode znajući da oni ispunjavaju stroge kriterijume programa Leaping Bunny.
Adrien Koskas, globalni predsednik brenda Garnier „Garnier se zalaže za svet bez testiranja na životinjama još od 1989. godine. Zvanična potvrda organizacije Cruelty Free International u okviru programa Leaping Bunny je ključan događaj za nas i važan je deo naše Green Beauty misije. Danas Garnier pravi još jedan „zeleni“ korak napred, na putu da postane potpuno posvećeni, održivi i transparentni brend koji radi na ostvarenju Green Beauty misije za sve nas.”
Ovo saopštenje Garniera nadovezuje se na događaje koji su prošlu godinu učinili ključnom za ovaj brend. Garnier je 2020. godine objavio svoju inicijativu Green Beauty, koja predstavlja kompletan pristup održivosti, transformišući svaku fazu Garnierovog lanca vrednosti i drastično smanjujući uticaj ovog brenda na životnu sredinu.
Garnier ključne činjenice i brojke:
• Prodaje se u 64 države
• 1,8 milijardi proizvoda se proizvodi svake godine
• Ključni ciljevi za 2025:
– Bez nereciklirane plastike, štednja 37.000 tona nereciklirane plastike godišnje.
– Ugljenično neutralna industrijska postrojenja, pri čemu je već postignuta ušteda 38.596 tona emisija CO2, zahvaljujući povećanoj upotrebi obnovljive energije.
– 100% plastične ambalaže koja može da se reciklira, ponovo upotrebi ili kompostira do 2025.
E2 portal