BUDUĆNOST URBANE POLJOPRIVREDE

Photo Credit: Spencer Lowell

Startup Plenty sa sedištem u San Francisku ukazuje na mogućnost proizvodnje hrane i budućnost urbane poljoprivrede visoke tehnologije. Osim po jedinstvenom sistemu vertikalnih farmi, ova kompanija se ističe i po uspešnoj primeni psihologije boja brendova brze hrane na svojoj ambalaži.

Plenty je poljoprivredna startup kompanija, koja pokušava da razvije potpuno novi način proizvodnje hrane, i to korišćenjem inovativnog sistema vertikalnih farmi, koji je toliko efikasan da u prostoru jednog košarkaškog terena omogućuje uzgoj hrane za koji je inače potreban jedan hektar poljoprivrednog zemljišta.

Misija ove kompanije je usmerena na dobrobit „biljaka, ljudi i planeta“. Kompanija je do sada otvorila nekoliko vertikalnih farmi, a tehnologijom se naročito ističe nova farma Tigris u San Francisku, koja koristi manje od pet odsto vode i 99 % manje zemlje u odnosu na tradicionalnu poljoprivrednu proizvodnju, i u potpunosti se napaja energijom vetra i sunca.

U kompaniji Plenty takođe razmišljaju o budućnosti u kojoj će voće i povrće biti tako dobrog ukusa, da će moći da zameni čips, čokoladu i razne grickalice. Zbog toga se odnedavno koristi nova strategija vizuelnog brendiranja, koju je za Plenty osmislio &Walsh.

Njihova nova ambalaža koristi živopisne boje, na primer, crvenu i žutu, u kombinaciji sa novim fontom i podebljanim slovima. Mnogi brendovi brze hrane koriste ove boje zbog uticaja na ljudsku psihologiju: crvena tako podstiče glad, a žuta sreću.

Plentyjeva ambalaža sada je u potpunoj suprotnosti sa ambalažom drugih proizvođača, koja je obično jednostavna, zelena i fokusirana na zdravstvenu vrednost proizvoda. Glavni cilj novog brendiranja bio je postizanje osećaja topline i pristupačnosti Plentyjevih proizvoda, a novim bojama i dizajnom ambalaže nastoji da se stvori proizvod koji nije samo zdrav i dobar za planetu, već jednako „primamljiv“ kao najčešće štetna brza hrana i grickalice.

E2 portal   (Ekovjesnik)