Aktivacija #urbanibaštovani,koju je pokrenuo Nestlé Srbija sa željom da se što veći broj građana priključi borbi za zeleniju budućnost, uspešno je završena, a stručni žiri odabrao je 51 zelenu oazu koju su kreirali pojedinci i porodice širom naše zemlje. Na Fejsbuk stranici kompanije stiglo je oko 1.000 prijava i sve one pokazale su veliku kreativnost i angažovanost naših građana. Otkrivene su sjajne ideje za uređenje životnog prostora uz pomoć različitog bilja, od simpatičnih povrtnjaka u saksijama iz Batajnice, preko korišćenja stare košnice u Aleksincu kao baze za cvetne kreacije, sve do uređenja travnjaka na krovu stambene zgrade u Novom Pazaru.
Ovom akcijom Nestlé Srbija želeo je da inspiriše što veći broj stanovnika naše zemlje da sadnjom omiljenih biljnih vrsta na terasama, u vrtovima, na krovovima i prozorima za sebe i najmilije naprave svoj zeleni raj, a ujedno i da doprinesu zdravijoj životnoj sredini. Svaka biljka koju posadimo, bilo da je u pitanju minijaturno drvo, cvet, začinska biljka ili omiljeno voće i povrće, ima tu moć da upija štetni ugljen-dioksid iz vazduha i emituje kiseonik, preko potreban u gradskim sredinama.
„Za nas u Nestlé-u održivost je na samom vrhu prioriteta i svi zaposleni u potpunosti su posvećeni tome da naše poslovanje bude u skladu sa poštovanjem prirode i brigom o budućim generacijama. Izuzetno nam je zadovoljstvo što se toliko ljudi priključilo projektu #urbanibaštovani i što su sa nama podelili fantastične ideje uređenja ličnih prostora. To nas dodatno inspiriše za buduće akcije”, istakla je Dragana Bešić, menadžerka korporativnih poslova u Nestlé Srbija.
Projektu su podršku pružili stručnjaci iz JP „Srbijašume” i Udruženja pejzažnih arhitekata Srbije, koji su pored pomoći pri odabiru najkreativnijih urbanih baštovana aktivno učestvovali u kreiranju korisnih i praktičnih saveta za uređenje zelenih oaza.
Lokalne akcije ozelenjavanja Nestlé Srbija je pokrenuo 2021. godine kada je posađeno 225 stabala Pančićeve omorike duž Bulevara Milutina Milankovića na Novom Beogradu. Inicijativa je nastavljena i u 2022. godini kada je zajedno sa mladim teniserima posađeno 400 različitih vrsta sadnica drveća u teniskim klubovima širom glavnog grada. Ove godine, kompanija u okviru akcije brenda NESCAFÉ planira da donira do 10.000 sadnica drveća širom naše zemlje.
Sve lokalne akcije deo su globalnog programa pošumljavanja najveće prehrambene kompanije na svetu, koja planira da do 2030. godine posadi čak 200 miliona stabala u područjima odakle nabavlja sastojke. Uz konkretne korake, Nestlé se iz dana u dan trudi da svojim potrošačima i široj javnosti približi značaj održivog načina razmišljanja i delovanja kako bi zajedno sa njima doprineo zdravijoj i zelenijoj budućnosti za generacije koje dolaze.
E2 portal