SVAKE SEKUNDE U SVETU SE POPIJE 6.000 ŠOLJICA NESCAFÉ KAFE

Najveći brend kafe kompanije Nestlé ove godine obeležava čak 85 godina. Povodom velike godišnjice, NESCAFÉ još jednom podseća na dostignuća u održivosti uzgoja kafe, pri čemu ključnu ulogu u ovom procesu imaju uzgajivači, a potom i način na koji se kafa proizvodi, pakuje i konzumira. Imajući u vidu svoj uticaj i činjenicu da se u jednoj sekundi u svetu popije 6.000 šoljica NESCAFÉ kafe, Nestlé nastavlja da poštuje ljude, planetu, i ceo proces proizvodnje – od farme do šoljice.

Zamislite kako 360.000 ljudi istovremeno, na istom mestu, ispija kafu, a toliko ljudi u jednoj minuti popije šoljicu NESCAFÉ kafe. Bilo bi to kao da više od ukupnog broja stanovnika gradskih opština Voždovac, Vračar i Stari grad* simultano uživa u šoljici omiljenog napitka brenda kafe.

Obeležavanje 85. godišnjice znači isticanje nekih postignuća brenda u pogledu održivosti: kafa koja biva proizvedena u fabrikama u Evropi dolazi iz 100 odsto odgovornog procesa nabavke, a dobijeni talog od NESCAFÉ kafe koristi se za napajanje proizvodnih centara, čime se štede drugi energetski resursi. Osim toga, sva kafa u kojoj svakodnevno uživamo dolazi iz 100 odsto odgovornog uzgoja, što znači da NESCAFÉ sada osigurava praćenje puta sirovina od bilo koje plantaže do bilo kojeg distribucionog centra. NESCAFÉ Pure soluble već ima jedno od najodrživijih pakovanja – metalne limenke i čaše koje mogu biti ponovno upotrebljene i beskonačno reciklirane, a nedavno je i pakovanje NESCAFÉ 3u1 promenjeno s ciljem jednostavnije reciklaže.

Količina popijene kafe u proseku je dovoljan motiv da Nestlé, najveća svetska kompanija za proizvodnju hrane i pića, uloži velike napore u cilju osiguravanja održive potrošnje kafe i ekonomsko-ekološkog ekosistema kroz koji će se priroda obnavljati, a željeni proizvod biti dostupan i u narednim decenijama.

Održivost je u srcu brenda NESCAFÉ, a to je vidljivo i u našoj komunikaciji s potrošačima. Naš cilj je da ih povedemo na jedinstveno putovanje i pokažemo im uloženi trud i rad koji stoje iza njihove šoljice omiljene NESCAFÉ kafe. To obuhvata uzgoj kvalitetne kafe, proizvodnju, pakovanje, kao i načine isporuke. Predani smo pozitivnom uticaju na živote uzgajivača kafe, kao i na planetu, a to je moguće samo zahvaljujući ljubavi i poverenju naših potrošača prema brendu NESCAFÉ“, izjavila je Atana Škalko, izvršna direktorka kategorije pića za tržište jugoistočne Evrope.

Tokom protekle decenije, Nestlé je bio posvećen tome da tehnike uzgoja kafe širom sveta učini održivijim kroz NESCAFÉ plan. U oktobru 2022. predstavljeno je i novo izdanje plana –  NESCAFÉ Plan 2030 – u kojem je definisana vizija održivosti u narednih 10 godina. Ona je stvorena u cilju pružanja podrške uzgajivačima kafe u prelasku na prakse regenerativne poljoprivrede, a kako bi bile smanjene emisije gasova sa efektom staklene bašte i bila povećana zarada poljoprivrednika.

E2 portal