U Bloku 70, na Novom Beogradu, otvoren je košarkaški teren, a pored terena otvoreno je i renovirano dečije igralište i teretana na otvorenom. Ovo su ujedno i prve površine za sport i igru napravljene od 20.000 para đonova starih, recikliranih patika, koje je u saradnji sa građanima Beograda, Gradom Beogradom i JKP „Zelenilo Beograd“, predstavio Sport Time, ekskluzivni distrubuter brenda NIKE u okviru kampanje Move to Zero.
Tokom šest meseci trajanja kampanje, prikupljeno je više od 20 hiljada pari starih patika, koje su se potom posebnim postupcima preradili u fabrici za reciklažu, da bi zatim napravili specijalnu podlogu koja čini dušu igrališta na Novom Beogradu. Predstavljanje terena ujedno je i kruna ove kampanje, tokom koje brend NIKE nije poslao samo poruku o važnosti očuvanja životne sredine, već i poruku zajedništva, jedinstva i ljubavi. Kampanja je uspela da okupi 20.000 Beograđana velikog srca, koji su donirali svoje stare patike za jedan plemeniti cilj, koji će ostaviti trag u generacijama koje dolaze.
Najviše pažnje na svečanom otvaranju privukli su Dušan Domović – Bulut, Sonja Vasić, Nenad Krstić, Igor Rakočević, Novica Veličković, a prisustvovale su i druge javne ličnosti, bivši i trenutni košarkaši i košarkašice.
Tom prilikom Nenad Krstić izjavio je da da ovakvi tereni znače puno za promociju sporta kod dece i omladine, kao i da smatra da svako ko se bavio ili se bavi sportom treba da podrži ovakve akcije, jer su dobre za društvo, decu pre svega, jer deca treba da budu na terenima. Krstić je takođe istakao i da je sama ideja da se podloga terena napravi od reciklažnih patika sjajna i da nije znao do ove akcije da je to uopšte moguće.
Košarkaš Igor Rakočević je izjavio da je uvek raspoložen da se odazove na ovakva dešavanja koja promovišu sport, kao i da je svaki primer ovakvog tipa jako značajan i za zaštitu životne sredine i za promociju sporta.
E2 portal (Novosti)