Kompanija Lidl u Srbiji saopštila je juče da je ukinula zaštitne poklopce od plastike, za jednokratnu upotrebu, na svim pakovanjima proizvoda „Pilos“ kiselog mleka, pavlake i milerama od 400 grama, čime će godišnje smanjiti upotrebu plastike za 12 tona.
To je, kako je navedeno, još jedna inicijativa kojom Lidl nastavlja da unapređuje poslovanje u resursima, posebno plastici i da doprinosi životnoj sredini.
„Procenili smo da je upotreba i korist od ovih poklopaca nesrazmerno manja u odnosu na resurse koji se potroše za njihovu izradu, kao i uticaja koji imaju na okolinu“, izjavila je rukovoditeljka sektora Korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija, Martina Petrović.
Za potrošače koji žele da na održiv način očuvaju svežinu načetih mlečnih proizvoda, Lidl nudi poklopce za višekratnu upotrebu, pogodne za mnoga pakovanja mlečnih proizvoda, a mogu se koristiti i do 1.000 puta.
Petrović je rekla da je sledeći korak na potrošačima da se naviknu na nov izgled proizvoda, a da trajne poklopce kupe samo ukoliko će ih zaista koristiti više puta.
Lidl Srbija od nedavno ne koristi plastične kese, a pre više od godinu dana iz asortimana je izbacila i plastične slamke, čaše i pribor za jelo, kako bi smanjila upotrebu plastike za jednokratnu upotrebu.
Sve to je deo šire strategije pod imenom „REset Plastic“, kojom Švarc grupa čiji je Lidl deo, doprinosi zaštiti životne sredine. Ta strategija je usmerena na pet oblasti delovanja: od smanjenja upotrebe plastike, povećane upotrebe reciklirane plastike i uklanjanja otpada iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti.
E2 portal