KAKO DA LAKŠE RADITE OD KUĆE U NAREDNOM PERIODU

U danima i nedeljama pred nama prelazak u „kućnu kancelariju“ postaće uobičajen. Neki zaposleni će prvi put raditi od kuće, što znači da treba ostati na zadatku u novom okruženju koje može uticati na produktivnost rada.

Ipak, postoje načini da se postignu dobri poslovni rezultati, od uređivanja odgovarajućeg radnog prostora do načina na koji razgovarate sa svojim timom.

Dobra komunikacija sa šefom

Koronavirus ili ne, ključna stvar za rad od kuće je jasna komunikacija sa šefom i tačno poznavanje šta se očekuje od vas.

Komunikaciju treba odžavati iz dana u dan, a najbolje je telefonski razgovarati sa šefom pred početak i kraj radnog vremena.

Ponašajte se kao da ste na poslu

Na primer, samo zato što se može raditi u pidžami, ne znači da zapravo to treba i da uradite.

Treba stvoriti radno okruženje i ponašati se kao da se nalazite na svom standardnom radnom mestu.

U prošlogodišnjoj anketi „Flek džobsa“ u kojoj je učestvovalo 7.000 radnika, 65% ispitanika reklo je da je produktivnije raditi od kuće, navodeći beneficije kao što su manje prekidanja od strane kolega i smanjen stres od posla.

Najviše navođena žalba bila je nemogućnost da prestanete da radite po završetku radnog vremena.

Izbegavajte da se osećate usamljeno

Sa koronavirusom nije jasno koliko dugo će ljudi biti kod kuće, što predstavlja dodatne probleme.

Duga izolacija takođe može potencijalno uticati na moral, a samim tim i na produktivnost.

Najvažnije je održati dobro raspoloženje i nastaviti druženje sa ljudima, samo u izmenjenoj formi – telefonom ili onlajn dok ne prođe opasnost.

E2 portal   (RTS)