L’Oréal Grupa objavila je da su sve njene operativne lokacije u Evropi, odnosno fabrike, distribucijski centri i kancelarije, uključujući i one u našem regionu, prešle na 100% korišćenje energije iz obnovljivih izvora. Ovaj važan korak deo je L’Oréalove strategije održivosti i ambicioznih planova do 2030. godine.
Osim prelaska na obnovljivu energiju, L’Oréal je ostvario napredak i u drugim područjima: 92% sastojaka biološkog porekla koji se koriste u formulama i pakovanjima proizvoda je sledljivo i potiče iz održivih izvora, a 49% plastične ambalaže je moguće ponovo napuniti, ponovo koristiti, reciklirati ili kompostirati. Kad je reč o industrijskim postrojenjima Grupe, 76% otpada koji je tu generisan se reciklira ili ponovo koristi, a 53% vode u industrijskim procesima potiče iz reciklirane i ponovo korišćene vode.
Program „L’Oréal za budućnost“ strukturirao je održivu transformaciju kompanije fokusirajući se na tri ključna stuba: smanjenje uticaja na klimu, vodu, biodiverzitet i resurse; osnaživanje ekosistema uz podsticanje dobavljača, partnera, potrošača i čitave industrije da postanu agenti promena; doprinos rešavanju ekoloških i društvenih izazova sa kojima se suočava svet.
Globalna neprofitna organizacija CDP (Carbon Disclosure Project) prepoznala je L’Oréal kao globalnog lidera u održivom razvoju, i dodelila ‘A’ ocene za napore na polju borbe protiv klimatskih promena, zaštite šuma i održivog upravljanja vodama.
„Osvojiti trostruku A ocenu od CDP-a devetu godinu za redom dokaz je naše duboke posvećenosti održivosti, koja je utkana u svaki segment poslovanja. Naš cilj je da ostavimo pozitivan trag i doprinesemo boljoj budućnosti za sve“, izjavio je Nicolas Hieronimus, izvršni direktor L’Oréal Grupe.
L’Oréal ima za cilj da ubrza svoju održivu transformaciju kako bi prihvatio odgovorniji i inkluzivniji model poslovanja, podstičući promene duž celokupnog lanca vrednosti i šire, u čemu posebnu ulogu imaju potrošači. Pažljivim odabirom proizvoda i promenama u rutinama nege i lepote i svako od nas značajno utiče na stvaranje održivog sveta lepote. Jedan od najjednostavnijih koraka je svesnije korišćenje vode tokom nanošenja kozmetičkih proizvoda, poput gela za tuširanje, šampona ili regeneratora, kao i odabir i upravljanje ambalažom, odnosno korišćenje dopunjivih pakovanja. Jer, svaki, pa i najmanji korak ka održivijim praksama doprinosi kolektivnom uticaju na očuvanje planete za buduće generacije.
E2 portal