KAD NAM ODRŽIVO DELOVANJE PREĐE U NAVIKU, ZA NAS ĆE BITI NADE

Aleksandra Mirić je specijalista za CSR u kompaniji Lidl Srbija, koja je na tržištu prepoznata kao kompanija sa društvenom, ekonomskom i ekološkom odgovornošću. Za E2 portal je govorila o...

LIDL SRBIJA: ČISTO IZ LJUBAVI

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200...

VERTIKALNA VETRENJAČA – DOMAĆI PROIZVOD KOMPANIJE VETROING

Kompanija Vetroing proizvodi modularne vertikalne vetrogeneratore, koji mogu da se prilagode potrebama korisnika. Već posle nekoliko meseci razvoja vetrogeneratora, tim je dobio podršku Fonda za inovacionu delatnost Republike Srbije i postao...

ŠKOLA ZA EU

Jedna od specijalnih gošći ovogodišnjeg ESG Adria Samita koji se održava od 24.-26.aprila u Porto Montenegru, Tivtu, i okuplja više od 600 učesnika širom Evrope, je i Federika Mogerini,...
OGLAS

Video

KAKO SOLARNE ELEKTRANE ŠTEDE NOVAC

Porodična solarna elektrana, ukoliko je napravljena u skladu sa potrošnjom domaćinstva može smanjiti račune za struju i do 70%, pokazuju podaci studije slučaja domaćinstva...

Grejna sezona počela, cene negde veće i do 30 odsto

Toplane u Srbiji su započele grejnu sezonu (15-oktobar-15.april), a većina je povećala cene grejanja, čak i do 30 odsto. Grejanje Beogradskih elektrana, kako je usvojeno,...

Javna preduzeća kao AD ili DOO

Preduzeća u vlasništvu države vodiće profesionalni menadžeri i tačno će biti razgraničeno ko dnevno operativno vodi preduzeće, a ko ima pogled sa strane i...

Najnoviji članci

GLOBALNI ESG JAZ POSTAJE OČIGLEDAN

Istraživanje u 14 zemalja i teritorija otkriva da vlade i kompanije ne ispunjavaju očekivanja javnosti u pogledu ekoloških, društvenih i upravljačkih (ESG) standarda. Poslovni sektor i vlade širom sveta ne...

KAKO SOLARNE ELEKTRANE ŠTEDE NOVAC

Porodična solarna elektrana, ukoliko je napravljena u skladu sa potrošnjom domaćinstva može smanjiti račune za struju i do 70%, pokazuju podaci studije slučaja domaćinstva u Vojvodini, koju je objavio...

ČUVENI „THOMY“ UDVOSTRUČIO PROIZVODNJU: ODRŽIVE PRAKSE JEDNOG OD OMILJENIH BRENDOVA NA TRŽIŠTU

Kompanija Nestlé Srbija nedavno je svečano obeležila početak rada nove proizvodne linije brenda THOMY u fabrici u Surčinu. Nova dojpak linija će više nego udvostručiti kapacitet proizvodnje — sa...

Grejna sezona počela, cene negde veće i do 30 odsto

Toplane u Srbiji su započele grejnu sezonu (15-oktobar-15.april), a većina je povećala cene grejanja, čak i do 30 odsto. Grejanje Beogradskih elektrana, kako je usvojeno, biće skuplje za oko devet...
OGLAS

Najčitaniji članci